Το Κ.Π. υλοποιεί σταθερά προγράμματα και δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού μαθητών/τριών. Έως σήμερα υλοποιήθηκαν παρεμβάσεις σε μαθητές στο 4ο και 5ο ΓΕΛ, στο 6ο ΕΠΑΛ, στο ΓΕΛ Κατσικά και στους εκπαιδευτικούς του 8ου Γυμνασίου και 3ου ΓΕΛ, ενώ σχεδιάζονται μια σειρά από ανάλογες δράσεις και σε άλλα σχολεία.
Η επιθετική συμπεριφορά έχει σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές επιπτώσεις στα παιδιά-θύματα με μακροπρόθεσμα καταστρεπτικά αποτελέσματα στη συναισθηματική τους ανάπτυξη. Παρουσιάζουν χαμηλό αυτοσεβασμό και αυτοεκτίμηση, αρνητική αξιολόγηση του εαυτού, υψηλά επίπεδα μοναξιάς, κατάθλιψης, στενοχώριας και οίκτου για τον εαυτό τους. Σε αρκετές περιπτώσεις αναπτύσσουν συναισθήματα ανησυχίας, θυμού, σύγχυσης και εκδικητικότητας.
Τα παιδιά θύματα έχουν λίγους φίλους, νιώθουν ντροπιασμένα και ταπεινωμένα και σε ορισμένες περιπτώσεις επιλέγουν να αλλάξουν σχολείο για να «δραπετεύσουν» από τα επιθετικά παιδιά. Παρουσιάζουν συμπεριφορές αποφυγής και απόσυρσης από το σχολείο, έλλειψη ενδιαφέροντος για το σχολείο και τις δραστηριότητές του και χαμηλές επιδόσεις.
Τα αποτελέσματα της θυματοποίησης μάλιστα, μπορούν να διαρκέσουν καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους αφήνοντας συχνά στα θύματα μακράς διαρκείας συναισθηματικά σημάδια.
Σύμφωνα με Πανελλήνια έρευνα του Υπουργείου Παιδείας (2015 – 2016), 36% των μαθητών φαίνεται να έχει βρεθεί σε θέση θύματος με ένα 5% να απαντά ότι έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση συχνά ή και πολύ συχνά.